MINGGU KEENAM ( 22 Julai - 26 Julai 2013 )

Assalamualaikum~


Kini telah masuk minggu ke 6 saya menjalani latihan industri saya. Pada minggu ini, Pertubuhan Peladang Kawasan Pontian Selatan telah mengajurkan Majlis Bacaan Yassin, tahlil, Majlis Berbuka Puasa dan Solat Tarawikh Peringkat PPD Pontian/ Kluang Tahun 2013 pada 24hb Julai 2013 iaitu pada hari Rabu. Program ini berlansung sehingga jam 10 malam




Peringkat PPD Pontian/ Kluang





Ucapan Pengarah PPNJ beserta pengagihan zakat



Pada minggu ini juga saya telah mengikut Pengurus Hal Ehwal Korporat saya untuk pergi ke rumah usahawan kecil bagi memantau aktiviti mereka dalam memproses jualan mereka seperti kuih muih, sos, kicap, tanaman lada hitam. Mereka diarahkan untuk mengisi borang penyertaan bagi kategori produk komersial dan kemudiannya dihantar ke Lembaga Pertubuhan Peladang Negeri Johor. 

Impak dan kesannya, saya lebih memahami cara mengendalikan majlis serta mengetahui tentang aktiviti- aktiviti usahawan serta industri kecil- kecilan yang mereka usahakan. 

Terima Kasih :) 




No comments:

Post a Comment