MINGGU KETUJUH ( 29 Julai - 2 Ogos )

Assalamualaikum ~

Kini telah masuk minggu ke 7 saya menjalani latihan industri saya di Pertubuhan Peladang Kawasan Pontian. Pada minggu ini, saya telah diberi tugasan untuk mengecop borang permohonan cuti bagi cuti raya aidilfitri. 




Borang Cuti




Selain itu juga saya telah diberi tugasan untuk mem ' binding' buku minit mesyuarat kali ke 35.  Saya seterusnya memfotostat surat faks dari PPNJ untuk dibawa ke mesyuarat pengurusan. Pada minggu ini juga saya telah membantu dalam mencatat surat yang diterima ke dalam buku terima surat.



Binding 


Mencatat surat masuk



Kemahiran yang saya perolehi sepanjang minggu ini ialah bagaimana prosedur yang betul bagi memohon cuti serta kerja- kerja pejabat yang mudah seperti membinding buku dan mencatat surat masuk.


Kesannya, sedikit ilmu tentang pelaksanaan surat menyurat berkaitan cuti kini telah saya pelajari dan fahami.


Terima Kasih :)

No comments:

Post a Comment