MINGGU KELAPAN BELAS ( 14 Oktober- 18 Oktober 2013 )

Assalamualaikum ~


Kini, saya telah pun berada di minggu ke 18 Latihan Industri. Pada minggu ini, aktiviti saya di Pertubuhan Peladang Pontian ialah melibatkan diri dengan Majlis Korban yang telah dijalankan di sini. Sebelum majlis dijalankan saya telah diarahkan untuk membuat slide powerpoint bagi backdrop majlis tersebut.



Aktiviti memotong daging



Melapah daging korban




Pengetahuan yang telah saya perolehi pada minggu ini ialah bagaimana penglibatan terhadap majlis- majlis yang diadakan di pejabat. Saya juga memahami bahawa setiap staff dan pegawai menjalankan tugas masing- masing mengikut arahan pengurus besar supaya majlis lebih berjalan lancar.



Kesannya, setiap majlis yang akan dijalankan perlulah penyediaan yang awal dan rapi sekurang- kurangnya sebulan sebelum majlis berlansung.

No comments:

Post a Comment