MINGGU KEEMPAT ( 8 Julai - 12 Julai 2013 )

Assalamualaikum~

Saya kini telah berada di minggu keempat di semester 4 , dan aktiviti saya pada minggu ini ialah mengendalikan Majlis Tadarus Al Quran PeladangNita. Majlis ini berlansung selama 3 jam dengan alunan bacaan Al Quran yang syahdu daripada ahli PeladangNita. Setelah majlis selesai saya diarahkan untuk mengagihkan beg cenderamata dan bunga telur kepada ahli PeladangNita.


Pada minggu ini juga saya telah diberi tugasan untuk memfotostat kertas. Saya juga telah mengikut Pengurus Pemasaran saya pergi ke bank atas urusan kewangan.


Kesimpulannya, pada minggu ini saya telah banyak belajar cara mengendalikan program walaupun hanya program kecil seperti tadarus. Saya juga belajar dan memahami tugas seorang pengurus pemasaran dalam melaksanakan tugas dan berurusan dengan bank mengenai kewangan pejabat.


Terima Kasih :)

No comments:

Post a Comment